EXPEDIEREA PRODUSELOR
Magazinul nostru poate expedia teoretic comanda dumneavoastră la orice adresă din Romania.TERMENUL DE LIVRARE
Vă vom livra produsele comandate (dacă există in stoc) in maxim 48 ore de la momentul efectuării comenzii.COSTURILE DE TRANSPORT
Fan Courier cu plata la livrare , Livrare 1-2 zile - 19 RonPosta Romana cu plata la livrare, Livrare 3-5 zile - 10 RON
ATENTIE! Daca nu ridicati coletul in termen de 10 zile acesta va fi returnat de catre posta romana pe cheltuiala noastra. In acest caz daca doriti sa mai comandati vom solicita plata in avans a cheltuielilor de transport tur-retur.
POLITICA DE RETURURI
Clientii nostrii pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, fara semne de uzura sau murdarie, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, anuntand acest retur in prealabil, IN SCRIS SAU LA TELEFON .Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.Magazinul nostru va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 10 de zile de la data primirii returului. Suma inapoiata clientului nu include cheltuielile de transport si ramburs.
Daca cheltuielile de transport au fost incluse initial in costul produselor, acestea vor fi scazute din suma returnata clientului, in baza chitantei cu costurile expedierii. Orice retur care nu respecta conditiile de mai sus va fi refuzat.
Consumatorul (clientul) are dreptul sa notifice in scris sau telefonic comerciantului ca renunţă la cumpărare, fără penalităţi, dacă motivul invocat (şi dovedit prin foto) este legat de calitatea execuţiei şi sau a materialelor folosite, altele decat in descriere, dimensiunile neconforme cu cele din descrierea şi prezentarea produselor. Invocarea unui motiv, in termen de 5 zile calendaristice de la primirea produsului său, in cazul prestărilor de servicii, de la incheierea contractului.
Reclamaţiile pot fi primite la adresa de contact a firmei noastre, vezi pagina de contact cu adresa, nr. telefon si e-mail.De asemenea şi in urmatoarele situaţii:
- Produsul este deteriorat sau defect;
- Aţi primit alt produs decat cel comandat;
- Diferenţa dintre imaginea produselor din magazin şi cel primit de dumneavoastră este evidentă şi se dovedeşte (inclusiv diferenţa de culori dar nu şi cea de nuanţă). Cu toate acestea, conform Condiţiilor de Utilizare ale acestui site, toate pozele sunt cu titlu informativ, deşi ele incearcă să reflecte cat mai corect produsul pe care il veţi primi.
Pentru motivele arătate mai sus aveţi la alegere doua opţiuni:Vom inlocui produsul deteriorat, caz in care nu va mai trebui sa achitaţi dumneavoastră contravaloarea transportului. Vă rugăm sa verificaţi starea produsului livrat in prezenţa agentului transportatorului. Dacă produsul este deteriorat, vă rugăm să mentionaţi acest fapt pe formularul de transport şi să reclamaţi imediat acest fapt firmei noastre. Dacă produsul ajunge la dumneavoastră deteriorat, vă rugăm sa refuzaţi primirea acestuia. In caz contrar, orice reclamaţie ulterioară este nulă. Dacă constataţi ulterior ca produsul este defect, vă rugăm sa ne contactaţi pe aceeaşi adresă: comenzi @ lenjerie-store.ro
RETURNAREA PRODUSULUI
- Produsul trebuie returnat, pe cat posibil, in ambalajul original.
- Costurile transportului la retur nu se inapoiază. Vom accepta numai produsele care au taxe de transport preplatite direct prin noi.
- Produsul returnat trebuie asigurat la valoarea lui reală prin transportator. Confirmarea de primire este obligatorie.
- Returnarea banilor se face prin aceeasi metoda prin care aţi efectuat plata.
Produsul nu se despagubeşte dacă:
- Motivul de returnare este subiectiv şi nu se referă la caracteristicile produsului sau la calitatea lui;
- Va razgandiţi după ce produsul a fost comandat şi aţi efectuat plata, dacă nu apare una din condiţiile menţionate Va multumim